7. 7. 2017

In love with books




Nakoľko milujem knihy a prečítam ich počas roka veľa, na tomto blogu by som vám rada prinášala recenzie na knihy. Určite tu nájdeme recenzie na nové knihy aj staršie tituly. Zatiaľ by som mohla predstaviť, aké knihy vlastne čítam. Je pre mňa ťažké vybrať určitý žáner, ľahšie by asi bolo vybrať, ktoré veľmi nemusím. Obľubujem však fantasy, psychologické romány a ak mám na to náladu, rada si prečítam aj detektívku alebo motivačnú literatúru. 

Čo sa týka autorov, ktorých čítam, je ich veľmi veľa. Rovnako si nedokážem vybrať jednu najobľúbenejšiu knihu, pretože kníh, ktoré pre mňa niečo znamenajú je viac. Ale vrátim sa k autorom. Neskutočne obdivujem Anne Rice ako spisovateľku. Mám rada jej štýl písania a tiež jej príbehy. Zároveň ma ohromne motivuje v písaní. Nechcem to však veľmi rozpisovať tu, lebo by som jej rada venovala samostatný článok. Medzi ďalších autorov, ktorých zbožňujem patrí Clive Barker, Edgar Allan Poe, Charles Dickens, Oscar Wilde, Daphne du Maurier. Momentálne si nedokážem spomenúť úplne na všetkých, ale určite sa tu niekde objavia aj ostatní autori. Okrem recenzií čítaných kníh by som rada pridávala aj zaujímavé info o spisovateľoch. 

A čo pre mňa knihy znamenajú? Každá prečítaná knihy mi prinesie nové zážitky a zároveň je to únik z reality. Pričom môže človek lepšie relaxovať ako pri ponorení sa do knižného sveta so šálkou čaju po boku. Nedokážem si predstaviť život bez kníh. Veľa kníh mi prinieslo nový pohľad na život a množstvo inšpirujúcich myšlienok. Knihy budú mať v mojom živote vždy svoje čestné miesto. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára